FAQ

HIER VIND JE VEELGESTELDE VRAGEN

Kan ik ook offline magazines lezen

Reeds gedownloade magazines kunnen offline gelezen worden.

Ik probeer in te loggen, maar dit lukt niet

Controleer of uw tablet of smartphone is verbonden met het internet. Indien u geen verbinding hebt, kunt u helaas niet inloggen. Voor het ophalen en downloaden van artikelen en magazines hebt u verbinding nodig. Als u de artikelen en magazines eenmaal hebt gedownload, kunt u de artikelen na het openen ook offline lezen.

Wat gebeurd er met magazines die ik in de app verwijder?

Magazines die in de App worden verwijderd, worden automatisch ook verwijderd uit het geheugen van het apparaat. Je kunt een magazine die je al eerder hebt gekocht uiteraard weer opnieuw downloaden. Er wordt dan om een bevestiging gevraagd. Vanuit daar krijg je de melding dat het magazine al eerder is aangeschaft en je dus niet opnieuw hoeft te betalen.

Er werkt iets niet in de app

Als dit het geval is neem dan contact op met de klantenservice via klantenservice@icreatemagazine.nl of +31 (0)85 2250 333. We gaat het voor je oplossen. Ik weet mijn abonneenummer niet meer. Je abonneenummer staat vermeld op de adresdrager van het magazine dat je in de brievenbus ontvangt en in de welkomst mail die je hebt ontvangen bij het afsluiten van je abonnement. Je kunt je abonneenummer ook aanvragen bij de klantenservice via klantenservice@icreatemagazine.nl of +31 (0)85 2250 333.

Verschijnen oude jaargangen van iCreate ook in de app?

Momenteel zijn alle edities vanaf iCreate 104 beschikbaar. Edities 95 t/m 103 worden op een later tijdstip nog toegevoegd. We zijn nog aan het onderzoeken om te kijken of we oudere jaargangen ook gaan toevoegen. Kan ik een uitgave downloaden voor mijn persoonlijke archief? Dit kan via de webreader. Je kunt via je browser inloggen op de webreader, een editie openen en onder in het menu is een functie om je uitgave als PDF te downloaden. Ik ben geen abonnee maar wil wel digitaal de iCreate lezen. Dat kan. Digitale edities zijn verkrijgbaar als in-app aankopen of je kunt een digital-only abonnement afsluiten door in het app menu naar Abonneren & inloggen te gaan en te tikken op Abonnementen bekijken. ? Let op: digital-only abonnementen verlopen via de diensten van Google en/of Apple en zij beheren ook het abonnement. F&L Media heeft geen toegang tot gegevens van deze abonnementen en kan deze dus ook niet opzeggen of verlengen. Daarbij geeft een digital-only abonnement ook geen toegang tot de webreader en de optie om edities als PDF te downloaden. Als mijn abonnement is afgelopen verlies ik dan ook toegang tot de app? Alle edities die je tijdens je abonnement in de app hebt gedownload kun je gewoon blijven lezen na afloop van je abonnement. Voorwaarde is wel dat je de editie al op je apparaat hebt staan voordat je abonnement is afgelopen.

Ik ben al ingelogd maar zie nog steeds een optie om een abonnement af te sluiten?

Als je al abonnee bent van iCreate hoef je alleen maar in te loggen met je abonneenummer en postcode om digitaal te kunnen lezen. De optie om in de app een digital-only abonnement af te sluiten is een extra optie voor niet-abonnees om via de Google PlayStore of Apple AppStore een digital-only abonnement af te sluiten. Als bestaande abonnee van het blad kun je deze optie dus negeren. ??Deze abonnementen verlopen volledig via de diensten van Google en/of Apple en geven alleen toegang tot de digitale edities via de app. Je krijgt dan dus geen toegang tot de webreader en de optie om edities te downloaden als PDF. Ook het opzeggen van dit abonnement verloopt dan via Google en/of Apple en niet via F&L Media.